f can hai wui fat fo o.. ~ 大家好

Saturday, October 29, 2011

can hai wui fat fo o..

lei yat ngo can hai yiu fat fo o...
ngo ke song wong ki yat cek tou em am ke..
tou em ci tim kai ke,hou ci li liong sam ko lai pai tou guai guai kam yong a..
siong thai yu mou khiu tou em on sam a..
cung kok ke lam dan li yat yi keng yiu yeng o,tan hai yan wai khoi song co, so yi tui chut sai..
hun song da chiong nam/ chou wan lei yat ci you yat ci su kei dan mai ko tui a..yi keng sei ci lo..cui ho sik kai mui ci cung kok ko tui tui dan mai ko tui, yat teng wui da dou sam chong..zui hou yat chong yat teng ci pat ko cha liong fun, can hai hou ho sek a..
li yat chan long su kei ma lai si a ke li cung wai sam chong.. kei sat sun keng ko lo chan long..ci pat ko, hou ci em kou jing yan a..
thing yat, fu hoi fung/choi wan wui dui han kok ke lam siong..hei mong khoi dei liong wai ho yi yeng fan a..
xu chan/ma kam dou wui dui dan mai ko tui a..
hei mong xu chan/ma kam thong fu hoi fung/choi wan wui yeng fan thing yat ke chiong sai a..yan wai khoi dei shong ke sing khei yi king shu o..em ho yi coi su a..
khao ha khao ha a...
ka you o...
ngo yat deng wui zhi chi lei dei ke..

0 comments:

Post a Comment